Čítať viac >>

Lenka Čviriková Hriadeľová si zahrá namyslenú VIP pacientku (video)

V seriáli Panelák si zahralo mnoho pozvaných hostí - speváci, speváčky, moderátori, tanečníci či športovci. Tentokrát si herecký chlebíček vyskúšala niekoľkonásobná držiteľka ceny OTO 2012, Lenka Čviriková Hriadeľová.


V skutočnosti nie je ani tehotná, zahrá si VIP pacientku, ktorá príde na súkromnú gynekologickú kliniku porodiť a spôsobí svojou prítomnosťou jej zamestnancom nemalé problémy. Na jej účinkovanie sa môžete tešiť už vo februári! Ako zhodnotila svoju hereckú príležitosť? "Ja sa som sa veľmi potešila, hralo sa mi perfektne, ale to som netušila, čo na mňa ušili. Bola by som rada, keby diváci rozlíšili, že to nie som ja. Ja by som v takýchto topánkach nikdy rodiť nešla, nemám svoju manažérku, nikdy by som nežiadala televízor na izbe alebo by som nevrieskala po fotografoch," hovorí Lenka.



UPÚTAVKA NA DNES

Foto: TV JOJ, joj.sk

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...